25.06.2013

#31 Domowa mikrodermabrazja

Ja i moja mieszana cera jesteśmy od wielu lat zaprzyjaźnione z peelingowaniem twarzy. Zapoznałam się już z wieloma specyfikami, jednak jedna rzecz zupełnie zmieniła moją pielęgnację i wiem, że zostanie ze mną pewnie na długie lata. Jest to korund mikrokrystaliczny.  

Nie, to nie narkotyki, to właśnie randomowy korund z google images.

Ma on postać bardzo, bardzo drobnego piasku, który jest nieinwazyjny i sam w sobie nie reaguje ze skórą. Możemy go zatem dodać do dowolnej maseczki nawilżającej, żelu, oleju, kremu i w ten sposób wykonać domową mikrodermabrazję. Po takim zabiegu moja skóra jest superekstra oczyszczona, bardziej elastyczna i gładsza. Dużo lepiej reaguje również na kolejne etapy pielęgnacji, wszelkie kremy, maseczki itp.


Moją domową mikrodermabrazję przeprowadzam w ten sposób, że łyżeczkę korundu mieszam z łyżeczką maseczki nawilżającej/kremu/żelu i taka ilość wystarcza mi na jeden zabieg na twarz i szyję. Można oczywiście przygotować sobie większą ilość do wykorzystania na całe ciało. Regularne stosowanie takich peelingów może wygładzić pierwsze zmarszczki, pobudza również głębsze partie skóry do działania i odnowy. Ja stosuję taki peeling raz w tygodniu, ale wyczytałam ostatnio, że najlepsze efekty można uzyskać regularnie wykonując takie zabiegi nawet do 2 razy tygodniowo.

Cenowo wychodzi to oczywiście dużo taniej niż sklepowe peelingi - 200gram korundu (które starczy na wieczność, albo przynajmniej kilka dobrych miesięcy regularnego używania) kosztuje ok. 10zł. Jeśli chodzi o dostępność to ja zaopatruję się na allegro, albo w Biochemii Urody albo na stronie Zrób sobie krem. Wszędzie ceny są podobne. 

Ja z moim korundem jestem szczęśliwa jak pani na zdjęciu poniżej, tak więc Was również zachęcam do wypróbowania tej taniej i dobrej metody na domowe peelingowanie :), ciao!


źródło: oczywiście google.



2 komentarze:

  1. O! Muszę nabyć! Super alternatywa dla mikrodermabrazji u kosmetyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa ! Koniecznie muszę kupić !

    OdpowiedzUsuń