10.03.2013

# 24 AA Ultra Odżywianie krem odżywczo - nawilżający pod oczy

zdjęcie: www.wizaz.pl
Krem AA pod oczy czyli mój kolejny ulubieniec z tej firmy. Jestem ogromną fanką kremów pod oczy i testuję dosłownie jeden za drugim. Jeszcze jednak nie trafiłam na taki, który zachęciłby mnie do ponownego zakupu. Zawsze wychodziłam z założenia, że "krem pod oczy to krem pod oczy" i nigdy nie zauważałam między nimi większej różnicy. No może poza tym, że niektóre były gęstsze/rzadsze, albo żelowe/kremowe. 

AA dostałam od mojej mamy, którą niestety bardzo uczulił, więc podchodziłam do niego bardzo ostrożnie.. U mnie jednak nic złego się nie stało, co więcej z kremem tak się polubiłam, że jego druga tubka już czeka w zapasie :).

Krem ma standardową pojemność 15ml, kosztuje około 15zł. Jest bezzapachowy, przeznaczony dla wrażliwych oczu i delikatnej cery. Ma wspaniałą, gęstą konsystencję - jeszcze nigdy nie miałam tak treściwego kremu pod oczy, jest prawie jak masło do ciała. Przez to jest baaardzo wydajny. Zaskoczyło mnie również wchłanianie kremu, ponieważ spodziewałam się, że przez tą gęstość będzie bardzo długo pozostawał na powiekach. Jest jednak inaczej - krem dosłownie w kilka minut wtapia się w skórę pozostawiając ją bardzo przyjemnie nawilżoną, delikatną i miękką.

Krem nadaje się świetnie pod makijaż, dobrze współpracuje z każdym korektorem, który posiadam. Kolejny raz AA mnie nie zawiodło - muszę koniecznie sięgnąć po kolejne kosmetyki z serii Ultra Odżywianie. Jeśli lubicie gęste, treściwe kremy a skóra wokół Waszych oczu również potrzebuje konkretnego nawilżenia to serdecznie polecam przetestowanie tej tubki :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz