16.03.2013

#26 Krem do rąk Isana 5% Urea

zdjęcie z: www.wizaz.pl
Krem do rąk to podstawa w mojej torebce, szafce przy łóżku i szafce w pracy. Przetestowałam już bardzo dużo, ale bardzo często wracam właśnie do rossmannowej Isany. Rossmann ma w swojej ofercie bardzo dużo rodzajów kremów do rąk z tej serii, jednak każdy jest zupełnie inny. Isana z 5% Urea zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych. Jest przede wszystkim bardzo, bardzo gęsty. Krem wchłania się bardzo dobrze, ale zostawia na skórze lekko tłusty film. Nie każdemu może to pasować, ale dla mnie jest idealny. Formuła kremu jest tak treściwa, że nawet po umyciu rąk czuć, że dłonie pozostają mocno nawilżone. Dodatkowo krem ma aż 100ml, kosztuje około 6zł a bardzo często jest w promocji. Zachęcam do wypróbowania :).

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale na pewno kiedyś go wypróbuję. Póki co z Isan miałam tylko wersję z oliwką i nie był to trafiony wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i u mnie sprawdził się świetnie!

    OdpowiedzUsuń