4.04.2013

#27 Barwa - Siarkowa Moc krem antybakteryjny matujący

Dzisiaj o kremie, który towarzyszy mi od kilku miesięcy. Mowa tu o Siarkowej Mocy firmy Barwa. Jest to krem antybakteryjny, matujący, przeznaczony przede wszystkim do pielęgnacji skóry przetłuszczającej się i trądzikowej. Polubiłam się z nim, ale sprawdza się u mnie tylko i wyłącznie w miesiącach wiosenno-letnich. Ma bardzo intensywny, cytrusowy zapach, który nie utrzymuje się (na szczęście) zbyt długo na skórze. Sama konsystencja kremu jest bardzo specyficzna - jest zwarta i stała, można nabierać go dosłownie jak masło (nie jak masło do ciała, ale takie masło spożywcze :P). Mimo całej swojej gęstości, krem jest jednak lekki i szybko się wchłania do zupełnego matu. Daje lekko pudrowe wykończenie, które zdecydowanie przedłuża trwałość makijażu, a matowy efekt utrzymuje się u mnie dobre 6-7 godzin. Producent obiecuje, że krem zwęża pory, zapobiega wypryskom i leczy te które już istnieją. Muszę przyznać, że u mnie obietnice producenta sprawdziły się w 100%. Nie mam jednak cery trądzikowej, nie wiem jak sprawdziłaby się Siarkowa Moc u osób z większymi problemami skórnymi. Ja mam cerę mieszaną, przetłuszczającą się w strefie T i u mnie krem Barwy pomaga mi okiełznać skórę, szczególnie w cieplejszych miesiącach. 
Koszt kremu to około 13 zł, dostępny jest w Rosmannach i innych drogeriach. Jedyny minus, który oczywiście nie wpływa na ogólną ocenę kremu, to jego nazwa, która moim zdaniem jest totalnie nietrafiona. "Siarkowa Moc", seriously? Brzmi jak dostawa prosto z piekła. Ale to tylko moje skojarzenia ;). Sam specyfik polecam do przetestowania, szczególnie posiadaczkom cery mieszanej.

PS. Gdzie ta wiosna??!! :(

2 komentarze:

  1. moja siostra kupiła sobie ten krem i powiem szczerze, że rzeczywiście matowi bardzo mocno! super sprawdza się pod makijaż. co do tego matowienia, to na prawdę skóra wcale się nie świeci ani nic. i polecam używać go tyko raz dziennie, bo buzia nam może się wysuszyć. nie polecam też używać go w zimę, bo cera wyschnie nam na wiór! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podobne odczucia - po dłuższym stosowaniu matuje aż za bardzo, tak samo nie sprawdza się zimą. Ale teraz latem ratuje mój makijaż ;D

      Usuń