9.01.2013

#11 Nivea Lip Butter

Szybki ustowy update - dzisiaj dostałam mały prezent od koleżanki z pracy: Nivea Lip Butter Caramel Cream Kiss. Nie wiem jeszcze jak masełko będzie spisywało się przy dłuższym użytkowaniu, ale po pierwszym dniu jestem zakochana. Wspaniała, totalnie maślana konsystencja, nawilża na dobrych kilka godzin. A ten zapach!!! Warto kupić dla samego ciasteczkowego zapachu! 

Cena to około 10zł, a masełko dostępne jest w Rossmannach, Naturach, Hebe, SuperPharm w czterech różnych wariantach:
zdjęcie ze strony: www.nivea.pl

6 komentarzy:

  1. Skusiłabym się ale bardzo nie lubię nakładać błyszczyka, pomadki ochronnej czegokolwiek ze słoiczka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie przepadam za nakładaniem czegoś na usta "paluchem", ale w przypadku Lip Buttera zapach mnie przekonał ;)

      Usuń
  2. Kusiły mnie te zapachy, ale sposób aplikacji skutecznie mnie odstrasza. Nie lubię grzebać paluchem w opakowaniu.
    Fajne zapachy rekompensuję sobie lip smackerami :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajej zapomniałam o lip smackersach! Muszę chyba jakiegoś zakupić w najbliższym czasie, żeby przypomnieć sobie te szalone zapachy!

      Usuń
  3. Mam ochotę na masełko malinowe! Już od dłuższego czasu chodzi mi ten zakup po głowie ale ciągle o nim zapominam jak już jestem w sklepie...gapa ze mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę je kupić!!

    zapraszam do siebie http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń