2.01.2013

#9 - Eveline Volumix Fiberlast Mascara

Kosmetyki Eveline przeznaczone do makijażu odkryłam stosunkowo niedawno, przede wszystkim dlatego że bardzo długo miałam do nich dosyć ograniczony dostęp. Aż tu nagle na osiedlu powstała drogeria Jasmin z pełniutką szafą Eveline, a zaraz za rogiem, czyli na toruńskiej starówce otworzyło się Hebe, również pełne
Eveline, tak więc teraz mam w czym wybierać :). Testowanie rozpoczęłam od tuszu do rzęs, który jeszcze w zeszłym roku kupiłam w zestawie z pudrem prasowanym. Z zestawu bardziej interesował mnie puder, ale niespodziewanie okazało się, że to właśnie mascara stała się moim ulubieńcem. Dla mnie jest to produkt idealny - niesamowicie wydłuża moje rzęsy, pogrubia je, daje na prawdę świetny efekt. Niestety po kilku godzinach tusz lubi delikatnie się osypać, ale jest to na tyle "delikatne", że zupełnie mi nie przeszkadza. Cena oczywiście jest bardzo przyjazna dla naszego portfela - około 13zł, tak więc zachęcam do przetestowania na własnych rzęsach :).
zdjęcie z: www.eveline.pl
To co obiecuje nam producent:

Nowa mascara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.
Full volume lift up separation mascara:
  • imponujące pogrubienie – efekt 360
  • rzęsy uniesione do 45 stopni
  • perfekcyjna separacja bez efektu grudek
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST 16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi, że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin.

Moim zdaniem obietnice spełnione! Co prawda nie wiem co ma znaczyć "efekt 360" i śmieszy mnie kosmiczna nazwa tuszu: Full volume lift up separation mascara (eeee Macarena!) ale tusz i tak bardzo lubię i wracam do niego cały czas.

1 komentarz:

  1. Przez przypadek kupiłam ten tusz w Biedronce i jestem z niego wyjątkowo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń