27.12.2012

#8 - Mexx Black Woman

Uwielbiam perfumy, wody toaletowe, dobre zapachy. Od dłuższego czasu mam jednak plan ograniczenia swoich zapasów perfumowych, do jednego, no może dwóch zapachów, który ma mnie w pewien sposób charakteryzować. Szukam i szukam, ale jak to bywa pod latarnią najciemniej... Po analizie moich perfumowych kolekcji; w której znajdują się zarówno perfumy droższe, jak i zwykłe, drogeryjne marki; doszłam do wniosku, że zapachem, do którego od kilku lat cały czas wracam jest właśnie Mexx Black. 

zdjęcie ze strony: www.mexx-fragrances.com
Nie jestem dobrym opisywaczem zapachów, więc w tym miejscu zacytuję producenta:
Zapach dla eleganckich, szykownych kobiet, emanujących ponadczasowym seksapilem. Mexx Black to towarzysz na cały dzień – w chwilach pracy i relaksu. Niezwykle kobiecy, owocowy zapach, o ciepłej, zmysłowej bazie z elementem zaskoczenia.
 
Nuta głowy: piwonia, kwiat imbiru, frezja, aksamitka, słodka czarna porzeczka
Nuta serca: morela, liczi, gruszka, białe drzewo cedrowe
Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, wanilia.

zdjęcie ze strony: www.mexx-fragrances.com


Nie wiem czy emanuję ponadczasowym seksapilem i czy faktycznie perfumy to jest coś co dodaje mojemu życiu zaskoczenia (OMG kocham te opisy wymyślane przez marketingowców...), ale wiem, że bardzo dobrze czuję się w tym zapachu od kilku dobrych lat. Używam Mexxów praktycznie cały rok, do pracy, do szkoły, na wieczór, moim zdaniem pasują na każdą porę dnia. Zużyłam już dobre 3 buteleczki, czwartą wykańczam, a piąta już czeka - widzicie zatem, że faktycznie jest to zapach, do którego zawsze wracam.


Orientacyjny cennik:
Mexx Black Woman 30 ml EDP: ok. 110zł
Mexx Black Woman 15 ml EDT: ok. 54zł

Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione zapachy? Dajcie znać, pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz