19.12.2012

#6 - Tangle Teezer!

Tangle Teezer czyli szczotka, którą dzisiaj pokochałam miłością szczerą! Słyszałam o niej już ponad rok temu, jednak cały czas cena mnie odstraszała, no i miałam na tyle krótkie włosy, że nie czułam potrzeby inwestowania w "lepsze" szczotki ;).
We wrześniu przeglądałam allegro i wpadła mi w oko właśnie owa szczotka, w cenie bardziej niż okazyjnej. No i przepadłam... Szczotkę niestety odebrałam dopiero dzisiaj, ponieważ allegrowa przesyłka była "mocno opóźniona", ale już wybaczyłam nie do końca uczciwemu sprzedawcy :)!
zdjęcie ze strony:www.tangle-teezer.pl

Zdecydowałam się na wersję Salon Elite w kolorze Pink Fizz. Producent przekonuje nas na stronie, iż szczotka nie tylko rozczesuje splątane włosy, ale również masuje, nie narusza struktury włosów i wręcz je pielęgnuje, a jej regularne używanie ma zapewnić włosom piękny, zdrowy połysk. No może nie podchodziłabym tak ufnie do wszystkich tych obietnic, ale muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie miałam szczotki tak idealnie rozczesującej włosy. Mam cienkie, lekko falowane włosy, z tendencją do tworzenia się strasznych kołtunów, szczególnie po myciu. TT działa na nie faktycznie wspaniale - rozczesywanie jest bardzo przyjemne, szczotka sama sunie po głowie ;)! Dodatkowym plusem jest dla mnie to, że ząbki szczotki nie mają żadnych "zakończeń" (wiecie o co mi chodzi ;)), przez co bardzo łatwo można je wyczyścić. Bardzo często używam suchych szamponów, a czyszczenie po nich zwykłej szczotki to po prostu koszmar.. Oficjalnie wyznaję miłość TT <3!

kilka ciekawostek ze strony: www.paulcartwrightbranding.co.uk
Szczotkę można kupić na allegro, albo na stronie: www.sklep.tangle-teezer.pl.
Cena: w zależności od modelu, od 40 do 60zł.

4 komentarze:

  1. byłoby mi szkoda tych pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze szkoda, ale lepiej kupić jedną droższą szczotkę raz na długi czas, niż wymieniać co chwilę tańszą, bo na przykład nie da jej się domyć, albo się rozkleja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal nie wiem co sądzić o tej szczotce ;) Zobaczę, jak do mnie dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich wrażeń, koniecznie daj znać jak przetestujesz :)!

      Usuń