16.12.2012

#4 - AA Ultra Nawilżanie

Dzisiaj chciałabym przedstawić mój osobisty numer 1 wśród płynów micelarnych! Jest nim Oceanic AA Ultra Nawilżanie 20+ Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy. 
zdjęcie ze strony www.kosmetykiaa.pl
Wiele płynów micelarnych już przetestowałam. Od marek tańszych takich jak Eveline czy Ziaja (której swoją drogą serii sopotowej bardzo długo używałam) do zupełnie wg mnie drogich jak Vichy, Avene czy Bioderma. Jednak żaden płyn micelarny nie zrobił na mnie takiego dobrego wrażenia jak wyżej wymieniony AA. Kupiłam to cudo zupełnym przypadkiem w SuperPharm za całe 6,99zł. Tak Tak Tak! Słownie sześć złotych dziewięćdziesiąt dziewięć groszy. Jak już użyłam to przepadłam, jestem w trakcie zużywania 2 butelki.

Płyn teoretycznie jest bezzapachowy, ja wyczuwam delikatny zapach jakby hmm.. białej herbaty z cytryną? Ciężko powiedzieć, moja przyjaciółka mówiła, że dla niej pachnie owocowo/cytrusowo. W każdym razie jest to zapach baardzo przyjemny. Utrzymuje się tylko chwile na skórze i na pewno nie przeszkadza w dalszym oczyszczaniu twarzy.

Micel mnie nie podrażnił, nie uczulił, bardzo fajnie nawilża skórę i przygotowuje twarz do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nawilżenie twarzy po nim jest na prawdę ultra ;)!

Na skórze zachowuje się bardzo nietypowo, jeszcze nie spotkałam się z takim micelem. Mianowicie zamienia się tak jakby w delikatną piankę, można powiedzieć, że w kontakcie ze skórą konsystencja tego płynu jest trochę jak mleczko, trochę jak mus? Ciężko to opisać dlatego zachęcam do testowania samodzielnie :)!

Tym bardziej, że cena i wydajność kosmetyku bardzo zachęcają do testów. Regularna cena waha się między 12-15zł, ale bardzo często można spotkać Micelki AA w dużych promocjach (szczególnie w SuperPharmach). Flaszka 250ml wystarczyła mi na dobre 2,5 miesiąca codziennego używania rano i wieczorem.

Podsumowując - obecnie jest to mój ulubiony płyn micelarny, do którego na pewno będę wracać. Już przeszedł do TOP10 moich kosmetyków pielęgnacyjnych. Dobra wydajność, dobra cena, wspaniałe działanie - cytując klasyka "jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać"? ;)

Brawo AA!

Hugs to you! jestdobre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz